Naše sjeme povrća dobiva novo pakiranje zahvaljujući redizajnu kompletnog Bejovog asortimana. “Novi dizajn je bolje usklađen s izgledom i osjećajem identiteta Bejo brenda, s visokokvalitetnim I modernim stilom koji opravdava naše proizvode,” kaže direktor prodaje i marketinga Martin van der Voort . Ovaj mjesec je prvo sjeme stavljeno u novo pakiranje, a potpuni prelazak na novo pakiranje moglo bi potrajati do dvije godine.

Ujedno se opraštamo od linije pakiranja s kvadratnim donjim dijelom jer se taj način pakiranja nije pokazao dovoljno izdržljivim u prošlosti. Zamjenjujemo naše pakiranje s kvadratnim donjim zatvaranjem s takozvanim jastučnim pakiranjem (pillow bags) čija čvrstoća je dokazana. Bejo već koristi taj način pakiranja za sjeme u organskom asortimanu.

Naša pakiranja će se za sada nastaviti proizvoditi od istog materijala. “Kvaliteta materijala našeg pakiranja je iznimno važna za očuvanje sposobnosti klijanja sjemena,” kaže Martin van der Voort, “ i mi smo jako zadovoljni s našim trenutnim izborom. Započeli smo s traženjem novog materijala za izradu pakiranja uzimajući u obzir održivost i biorazgradivost materijala. Mnogo zanimljivih stvari se trenutačno zbiva na tom području i u tijeku su projekti za koje su potrebna daljnja testiranja. “

NEKOLIKO ZANIMLJIVIH BROJKI

Bejo se može pohvaliti asortimanom od preko 1.000 varijeteta za konvencionalnu proizvodnju povrća i više od 170 varijeteta za organsku proizvodnju. Uz brojne tipove pakiranja, vrste proizvoda i grupe jezika dobije se na kraju oko 100.000 različitih pakiranih proizvoda koji pronalaze svoj krajnji cilj kod tisuća proizvođača u više od 100 zemalja diljem svijeta.

ISTRAŽIVANJE PRIRODE NIKADA NE PRESTAJE