Bejo se osvrnuo na uspješno predstavljanje na sajmu Fruit Logistica. Osim novog štanda, nekoliko novih koncepata i proizvoda stavili su Bejo u središte pozornosti. Koncept 'Purple Power' (u prijevodu ljubičasta snaga), atraktivni ljubičasti varijeteti sa visokim postotkom hranjivih tvari, bio je vrlo popularan. Koncept 'Purple Power' odnosi se na više od 40 varijeteta unutar 15 kultura. Zdravi nutrijenti koji se prirodno nalaze u ovom povrću, savršeno se uklapaju u današnje zdravstvene trendove, a također pružaju i šarenilo na Vašem tanjuru.

MRKVA I OKUSI

Okusi se u mrkvi nalaze oduvijek. Ali što je okus ustvari? I kako ga možemo mjeriti? Bejo provodi testove okusa uz pomoć stručne komisije na Sveučilištu Wageningen. Tijekom tih testova ocjenjuje se 13 jedinstvenih karakteristika koji uključuju okus, arome te strukturu mrkve. Zajedno, te karakteristike određuju okus varijeteta mrkve. Nakon godina istraživanja, varijeteti Mokum i Adana pokazali su se najboljima te su zaslužni za rast tržišta 'snack' mrkve. Oplemenjivanje varijeteta za tržište 'snack' mrkve dalje će se razvijati na temelju ovih standarda.

'Vrlo je važno što na sajmu možemo razgovarati sa raznim partnerima iz cijelog lanca proizvodnje hrane. Sve u svemu, Fruit Logistica je vrlo dobar i inspirirajući događaj'

Pieter Gabriels

INOVACIJE

Pored okusa, zdravlja i praktičnosti, temelja naših inovativnih koncepata vezanih za povrće, pozornost je posvećena i 'babyleaf' salati - varijetetima raznih boja. Pozornost je također posvećena novim varijetetima 'iceberg' salata, B-Mox formuli za poboljšanje sjemena te konceptu Organski - od samoga početka.

'Vrlo je važno što na sajmu možemo razgovarati sa raznim partnerima iz cijelog lanca proizvodnje hrane. Sve u svemu, Fruit Logistica je vrlo dobar i inspirirajući događaj. Naš štand posjetili su naši direktni kupci, uzgajivači povrća i rasadničari, ali također i trgovci, prerađivači i trgovci na malo. Naš štand su obišli i posjetitelji iz prehrambene industrije. Naš štand pružio nam je priliku da razgovaramo o našim konceptima, kao što su 'Coolwrap' kupus, 'Kohrispy', 'Kohlrabi' grickalice i cijeli raspon povrća ljubičaste boje u paketu pod nazivom 'Purple Power', s drugom ciljnom skupinom. Posjetitelji našeg štanda bili su iznenađeni različitim povrćem koje smo predstavili u ovom konceptu i dodatnim zdravstvenim aspektima ljubičastog povrća. Sve u svemu, Fruit Logistica je vrlo dobar i inspirirajući događaj', rekao je Piter Gabriels, direktor Bejo Samen GmbH.